Leta i den här bloggen

söndag 4 juli 2010

Z-kort till bröllop



Att göra Z-kort är både snyggt och relativt enkelt. Här har jag använt mig av ett mönstrat papper från Karen Fosters Once upon a time-serie. Älskar verkligen den serien. På insidan saknas namn och datum eftersom det är en prototyp och inte till ett speciellt utvalt bröllop ännu. Stämpeln är från Panduro, jag tycker denna nyckelpigeflicka är så otroligt söt!




Utsidan har jag hållit enkelt då jag ville ge känslan av sagoportar som döljer nåt vackert och underbart. Som ett bröllop t.ex.




Bilderna är kanske inte i toppskick pga det starka solljus som vi gläds åt just nu. Så håll till godo med att de båda bilderna skiftar i färgintensitet, i verkligheten gör de så klart inte det.

1 kommentar:

  1. Roligt med en annan vikning! Det är jag själv så dålig på...
    Snyggt papper också!

    SvaraRadera