Leta i den här bloggen

onsdag 29 augusti 2012

This weeks freebie/veckans freebie

Så var det torsdag igen och jag tänkte dela med mig av ännu en digistämpel. Den här gången är det ett hjärta som jag tror det kan finnas många användningsområden för. Visa mig gärna era alster genom att lägga en direktlänk som kommentar till inlägget.
Kom ihåg att detta är en gratis digistämpel som jag delar med mig av och som ni får använda i era egna alster men inte göra ekonomisk vinning av själva stämpeln eller sprida den på bloggar som er egen.

Thursday again and I have a naver digistamp to share. This time it's a heart that I believe can be useful in many different ways. As always, I'd love to see your creations if you want to link to them in the comments, and remember that you are free to use my digi in your creations but not to gain financially from the digi itself or spread it as your own.

2 kommentarer: