Leta i den här bloggen

lördag 1 juni 2013

Brown Sugar Challenge

Brown sugar har en utmaning den här veckan som går ut på att göra ett maskulint födelsedagskort. Det passar mig som handen i handsken då det är min makes födelsedag idag.

Jag gillar att arbeta med starka färger så det här kortet är inget undantag. Jag har använt en digistämpel från Kenny K som heter Groove dude och som får mig att tänka på Daddy Cool med Boney M av någon anledning.

Brown Sugar has a challenge this week that is about making a masculine birthday card. It couln't suit me better, as it's my hubbys birthday today.

I love to work with bright colors and this card is no exemption. I used a digistamp from Kenny K called Groove Dude and for some reason always makes me think about the song Daddy Cool with Boney M.


2 kommentarer:

  1. Love, love, love it! Thanks for playing Brown Sugar Masculine Birthday Challenge!

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt kort. Gillar också starka färger och du har gjort ett perfekt jobb här. Dessutom är ju stämpeln väldigt snygg. Gillar hållen i kanterna!

    Thank you for joining our challenge this week at Brown Sugar. Good luck!
    Nick

    SvaraRadera