Leta i den här bloggen

torsdag 29 augusti 2013

European Scrap Battle & Tournament

Jag deltar i European Scrap Battle & Tournament. Där är många mycket duktiga deltagare, jag är inte i klass med dem men det är roligt att vara med. Igår avslutades röstningen på kort och layouter så idag kan jag publicera mina bidrag här. Utmaningen var att skapa kort/layout som inspirerades av färgerna och stilen i denna blogg.

Mina tolkningar är enkla och ganska strikta.

I participate in the European Scrap Battle & Tournament. There are plenty of very skilled participants. I'm not in their league, but it is fun just to be a part of it. Yesterday the voting ended, so today I can show you my entries. The challenge was to be inspired by the colors and layout of this blog.

My interpretations are clean and strict.



1 kommentar:

  1. Jättefina alster båda två! Snygg LO, jag gillar också cirklar. :) kram Lotta

    SvaraRadera