Leta i den här bloggen

torsdag 3 september 2015

Manligt kort /male card

Det är alltid en utmaning att göra manliga kort. Tack vare kollektionen Navigation från Scrap it up har jag gjort ett försök som jag är ganska nöjd med även om jag är lite nybörjare. Jag har använt mig av två papper ur kollektionen, som innehåller 15x15 cm papper, och klippt ut en luftballong ur det ena pappret. Enkelt dekorerat med några trädekorationer och en charm. Alltihop ur Scrap it ups sortiment. Trädekorationerna är infärgade med inka gold guldfärg.





















It is alvways a challenge to make a male card. Thanks to Navigation, the new papercollection of Scrap it up I gave it a chance. I used two of the papers in the collection. One I used to cut out an air balloon. I also used a key charm, ribbons and wooden decorations from Scrap it up.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar